Empreses

26/01/2023

Estem més a prop de tu

Nou canal d'atenció al client, coneix com posar-te en contacte amb el nostre SAC.

Un dels nostres principals objectius és estar sempre a la disposició dels nostres clients i contribuir al seu èxit. A través dels nostres serveis solucionem els possibles problemes o dubtes que puguin sorgir en el desenvolupament de l'obra, de la manera més òptima i ràpida possible.

Per a estar més prop de tu i de les teves necessitats hem posat en marxa un nou canal de comunicació més ràpid i pròxim: Whatsapp. Aquest mitjà ens permetrà atendre les teves sol·licituds de manera fàcil i ràpida.

L'equip d'atenció al client de Promsa està sempre a l'altre costat de l'email i del telèfon des de fa més de quinze anys, ens adaptem a l'entorn i ara també estarem a l'altre costat de WhatsApp. Gaudeix del mateix servei i tria entre els diferents canals disponibles.

En la nostra pàgina web trobaràs la icona de WhatsApp, en fer clic et portarà directament al xat amb l'equip de SAC. Et convidem a conèixer aquí tot sobre el nostre servei d'atenció al client a través de WhatsApp. No dubtis a utilitzar-ho sempre que ens necessitis en el teu dia a dia en l'obra.